måndag 26 januari 2009

Dyngstryk imorse

Canal+ rinkbandylag gick på en riktig mina imorse. 07.15 startade matchen på Östermalms IP(Och då är det den sena tiden, annars är det 06.30 som gäller) och det blev dyngtorsk med 10-3.

Dock har vi lite förmildrande omständigheter, vi var nämligen bara 4 utespelare........
En man kort alltså och ingen avbytare!! Det är nu oxå utfärdat skottpengar på Daniel Solja!!! Gottlänningen svek dennna tidiga morgon och lämnade oss andra i skiten. Daniel jag ska skicka gulhjälmarna efter dig!! ;-)

Keeper the Hammer höll siffrorna nere..., Henrik "Krobbe" Nilsson lurade som vanlig alla och gjorde 2 baljor, Isaksson styrde upp offensiven och Anders "Loob" Fredriksson hade en jobbig dag på grickerna med gjorde som vanligt ändå mål. Själv var jag lagets stora målsumpare och känns som den svagaste länken efter att laget förra veckan (då jag var borta) vände 0-6 till 6-6 dom sista 10 min....

Nya tag på måndag, kom i tid om ni vill se för det kan bli lapp på luckan.......

Inga kommentarer: