måndag 25 februari 2008

Canal+ på plats för Stanley cup-finalerna

Kul besked till alla NHL-fans är att Canal+ bestämt sig för att återigen åka över Atlanten när det blir dags för finalspel.

Nu hoppas ju undertecknad på att få åka, och det ser nog ganska bra ut..... i alla fall om jag själv får bestämma.

Vad tycker ni, vilka 2 lag och städer skulle vara roligast se back to back to back???
Själv håller jag nog tummarna för Detroit - Rangers eller Detroit - Montreal om man ska se till lag som på något vis är realistiska.

2 kommentarer:

Jonas Dahlquist sa...

Om du ska åka hoppas jag på Vancouver-Tampa, om jag ska åka hoppas jag på NY Rangers-Detroit.

Anonym sa...

Rangers-Detroit låter mumma, men jag skulle inte ha något emot Red Wings-Senators... Dock tror jag på en fortsatt tradition med "överaskningar" och att det blir Canadiens-Flames...

Sen ska väl inte Dahlqvist gnälla, som är i London och England varje vecka mer eller mindre?;) Fast å andra sidan får han brottas med Arsenals medieansvariga...=)