måndag 18 februari 2008

Lögn och förbannad dikt!

Som ni ser har bloggen fått ett nytt namn och här kommer ju oxå ett nytt inlägg... trots mitt förra meddelande.
Så jag förstår att det är enkelt att bemöta nedanstående inlägg som lögn och förbannad dikt.

MEN då ska ni veta detta; Jag är en av dom mest otekniska personerna här på jorden, och skulle faktiskt kunna dela öknamn med min kompis Brooken, som oxå kallas Mr anti-teknik för sin kusliga förmåga att få allt tekniskt i hans närhet att sluta fungera.

Så att jag blir förd bakom ljuset av Canal+ hackers (webavdelning) är inte så konstigt eftersom jag blint litar på deras ord, men men tydligen kan dom oxå missuppfatta saker och ting.

Så faktum är; Tekniken är med oss och SLUTSPELSBLOGGEN kommer finnas både på den här adressen och snart även på canal+ hemsida.

1 kommentar:

Anonym sa...

Han kallade mej´teknisk idiot, när de elektroniska prylarna strejkade hos mej!Så snälla datorn, mejla till mej´hur vill du att jag behandlar dig?Silkesvantar,hammare´ säg, hur kommer jag tillbaka in i dig? MVH Gladiatan