måndag 8 februari 2010

Frölunda - Luleå

Arto, jag och Bowlingkungen tog tåget ner till Göteborg i morse.
Så jag fick ge upp super bowl vid 02.oo för att orka upp vid 08.00.


Här i Götet har vi tagit det väldigt lugnt och jag och Arto hann med en obligatorisk räkmacka på Heaven 23.

Hade även utsikt över Scandinaviums tak som matchdagen till ära skottades.... Nu är vi på plats under det skottade taket, riktigt spännande match vi har framför oss.

Arlbrandt är sjuk och missar kvällens match.

I övrigt står Arto och tränar ritmaskinen just nu. Kan bli underverk ikväll :-)

4 kommentarer:

Patrik Brissman sa...

Å jag och Gustav ha redan nu kopplat över till Sport 1 - och laddar!

Björn Oldeen sa...

Härligt grabbar att ni är taggade :-)

Glöm inte att kolla Foppa-programmet efter kvällens match heller!!!

Bruno Eckeskog sa...

Ang händelsen mellan Frö-lul. Nu blev den en utvisning för Luleå fast det blev mål och klockan ställdes tillbaka. Vad hade hänt om Frölunda tilldelats straff. Hade Frölunda fått slå den straffen då? Och om man gjort mål så hade Luleå och Frölunda gjort mål i exakt samma sekund. Om de inte fått straff hade det istället blivit en utvisning för Luleå?

Björn Oldeen sa...

Väldigt intressant fråga Bruno. Jag ska ringa domarbasen Peter Andersson imorgon och fråga. Svar kommer på bloggen senare.