måndag 1 juni 2009

Avvaktande start

0-1 efter första och vad skrev jag om Malkin.....
---
En ganske loj första period måste jag säga, speciellt om man jämför med igår. Det är avvaktande och båda lagen är otroligt noga med att inte tappa pucken på fel ställen eller att öppna sig bakåt i onödan.
---
Skrev det redan igår, men jag blir inte riktigt klok på domarnivån. Dom tar ju ingenting nu - inte ens solklara saker. Däremot en något tveksam.....
---
4:e kedjan med Leino, Abdelkader och Maltby får mycket mer istid idag. Och dom gör det förvånansvärt bra. Flera gånger har dom tryckt tillbaks Penguins under länga stunder av sina byten. Det måste Pittsburgh komma ifrån, visst att 1:a och 2:a kedjorna sätter press - me 4:e, nja.....
---
Chris Kunitz höll på att mörda Kronwall - tänk om han träffat med den där tacklingen...
---
Jag, Rumscrum och George JR har gjort ett litet inbördes tips av kvällens resultat. Bjurman vågade inte vara med.....

Jag 3-4
Rumscrum 2-2
George JR 4-2

Inga kommentarer: