onsdag 10 juni 2009

Here we go

Hua, då är det snart dags.
En timme kvar till nedsläpp ungefär och Mellon håller redan på att fyllas.

Gillar båda coacherna i den här serien. Båda är skärpa, roliga och svarar på något sett ärligt och trovärdigt på alla frågor.

Idag svarade tex Dan Bylsma så här på frågan om dom känner sig pressade.
- Det är inte många som får chansen att bara vara 2 segrar från titeln. Det är en ynnest att få vara i det här läget och jag skulle ta det här erbjudandet alla dagar i veckan. Vi ska få vara killar att första vilket häftigt utmanande läge vi är i.

Sånt gillar jag.
Friskt vågat hälften vunnet.
---
Tipset idag
Jag 3-3
Rumscrum 4-2
Påsen 1-4
Eken 5-2
Nordström och vetlanda-Tomas har inte avlagt sina röster.
---
Holmström och Kronwall blev mina lotter för gwg. Kan mycket väl funka.
---
Nu ska jag luta mig tillbaka och njuta av en tokviktig stanley cup-final på plats i Mellon arena. Låter rätt bra när jag läser den förra raden.......

2 kommentarer:

Matte sa...

Tippar 3-0 till pittsburgh.
Helt underbart att man kan se matchen på webben. trodde jag skulle missa denna match, då jag fick ettt ofrivilligt vaktpass i båten.
Synd bara att ni inte kör den svenska sändningen.

Björn Oldeen sa...

Konstigt att vi inte sänder den svenska. Det brukar vi göra. Ha en härlig natt i båten och hoppas du har rätt. Vill så gärna få en sjunde helt avgörande