söndag 28 juni 2009

Nu firar vi 500

Då var det dags att fira 500 då! Grattis bloggen.

Har ju varit något hackigt uppdaterande då jag egntligen bara skrivit jan-juni bloggens hittills 2 levnadsår. Hoppas följa med säsongen lite bättre nästa gång, men det hänger liksom ifjol även på att tiden räcker till. Så slutligen blir det ju min arbetsgivare som bestämmer.

Sitter just nu på Zürich flygplats och skriver det har inlägget på mobilen. Är på väg hem till Svedala efter en månad i staterna och vad är då härligare än ett FEM timmar långt uppehåll i väntan på det sista planet hem......

Härligt billigt är det här oxå bland klockor, banker och alper. Fick precis pröjsa ca 95 kr för ett meal på burger king. Måste nog ha löneökning om jag maste stanna längre än dom här härliga fem timmarna.

Riktigt skönt att snart vara hemma dock, efter en månad på restaurang börjar man längta efter hemlagat kan jag då lova.

Imorn väntar jobbet igen, då med speedwayjobb inför tisdagens sändning. Men i övrigt ska jag inte jobba ihjäl mig i sommar.

Nu ska jag läsa lite, gå på koncert, grilla och bara njuta av den svenska sommaren.

Inga kommentarer: