onsdag 17 juni 2009

En smoothie som sallad..

Vet inte riktigt vad jag ska tro om den här Crosby - Lidström händelsen. Kvällsdrakarna drar ju på vilt om hälsningsbråket. Tydligen hade inte Sid tackat Lidas efter final 7.

Har väldigt svårt att tro att Crosby skulle undvikit det med flit. Killen hade precis vunnit Stanley Cup, klart att tankarna rusar. Och varför skulle han inte vilja tacka just Lidas?

Tycker hela den här historien luktar rubriksugna tidningsredaktörer!
---
Hörde ni när Max Talbot pratade till fansen efter paraden i Pittsburgh? Om inte kan jag berätta att det hördes då att han firat sina 2 mål ordentligt!! Karln kunde knappt prata - men det firande var han ju sannerligen värd oxå!
---
Snacka om att man skulle behöva kunna spanska för att ta sig fram riktigt bra i den här stan. Igår skulle jag käka en burgare på McD, men ville ha en sallad istället för pommes. Men det orsakade vissa problem för den spansktalande killen i kassan. När han väl fattat vad jag ville ha, skulle han ju hitta salladen oxå...

- Först började han peta på frukten i kylen.

- Men när hans överordnade sa att det var fel, började han istället ta fram en smoothie. Sen när ser en smoothie ut att vara en sallad....

- När han väl hitat rätt och sa jag att jag ville ha en gaffel att äta salladen med såg han lika förvånad ut som Lidas måste ha gjort när han stod och väntade på Crosby. Om han nu gjorde det......
---

Efter dagens 2 golfrundor i strålande solsken har jag en riktigt ful bränna då solglasögonen nu ser ut att sitta kvar....
Men nu har iaf flyttlasset gått ner till Miami Beach - ska bli härligt att hänga här några dagar nu. Det är nästan så man hör The Who´s CSI-inledning eller hur.

Inga kommentarer: