måndag 2 mars 2009

Dahlquist blev golvad av en junior....

Den enda sanna glädjen.....Sägs ju vara skadeglädjen.
Och som jag är känner glädje nu i så fall!!!!!

" - Värför ska man vara ödmjuk när man VET att man är bäst?!"

Ord som levererades i tv av en självsäker kollega Dahlquist inför lördagens premiär av fotbollsfrågesport i Canal+. En tittare skulle utmana Jonas, där dom båda fick samma 10 frågor om fotboll.


Som ni ser på sminka-Jennys skyllt blev det pisk för min kära kollega!!!

För är ni ännu mer ska förstå hur roligt det här är för ALLA utom herr Dahlquist, så ska jag publicera bakom kullissernamaterial. Så här lät det någon dag innan i ett mejl till sändningens redaktör. Dala hade precis fått veta att hans motståndare var 17 år......

"Hahahaha!!! Jag pluggar Premier League-arenor och skytteligavinnare, och han är på roliga timmen. Gud, vilken enkel seger det här kommer att bli... förlorar jag nu så XXXXXXXXXXXXXX i direktsändning

Under 18!? Är det en junior jag ska möta?
Jag ska krossa honom"
---

Jaa du Dala, dom verkar lära sig mycket fotboll på roliga timmen numer.............

Och vågar du länka till den här artikeln från din annars så lysande blogg?????

Kanske skulle ha testat det där med ödmjukhet ändå...........

1 kommentar:

Jonas Dahlquist sa...

Passa dig, bonnpöjk...