lördag 28 mars 2009

Sviktar Gustafsson?

"Nu får Sverige bollen - nu kan dom andas ut"

"Sverige gjorde en jättebra första halvlek - och hade EN bra målchans"

Kommentarer från tv-sändningen av Portugal - Sverige i halvtid.
Ja inte ska vi anfalla när vi får bollen inte..... det räcker ju att passa runt i backlinjen! Och visst är det kul att titta på en sport där det efter 45 min finns EN målchans att glädjas åt. Undrar vad Calle Johansson hade sagt....

Annat var det i kvällens hockeysemi!
Måste väl börja med att göra en pudel åt kommetaren i ett tidigare inlägg. Efter Frölundas seger i match 3 skrev jag att den här gången orkar inte HV komma tillbaks........ nej just det Björn!!

Är som många andra imponerad av Andreas Falk, men inte bara det här slutspelet! Han har växt varje slutspel han spelat! Det är sådana spelare som gör att man vinner guld!!! Med Liv i kassen tror jag HV kan ge FBK en rejäl fight - för nu kommer inte Gustafsson att regera!!

Han har mött tämligen ofarliga offensiva krafter dom inledande 2 rundorna, och kommer få bekänna färg nu!! Hans siffror hittills är ju helt fenomenala men jag tvivlar på att han själv för Färjestad till guld, det kan Liv göra för sitt gäng!

Som tur är för Karlstadgänget behöver dom inte helt luta sig på Gustafsson - dom har ju ett försvarsspel som är helt klart guldmässigt om han nu sviktar.

Hoppas ni har en trevlig helg, själv sitter jag bland lådor och kassar och pular inför morgondagens flytt! Så roligare har jag haft........

Inga kommentarer: