tisdag 24 mars 2009

Svaret på frågan om dunderhonung

Efter 50 min pendel till Södertälje Syd blev jag igår upplockad av R2. Under resan ner till Jkpg snackade vi trucker-liv, elitspelarnas löner och pensionsfonder, och lik.... Eller det var han som i telefonsamtal kallade mig för lik och även bonnläpp.

Ja, jag säger då det om dessa stockholmare. Minns inlägget om Dalquist...
---
Annars blev matchen aldrig riktigt så bra som jag hoppats. Mycket på spel visst, men inte så välspelad. Tror inte HV orkar svara den här gången...
---
Järn-ladyn i restaurangen heter Karin. Nu vet både ni och jag det, och maten igår..........ja, det blir ju mycket mer spännande om jag lämnar det lite öppet den här gången. Kanske bra - kanske dålig.....
---

Har ni någon gång funderat över det här med dunderhonung?? Stevvan har här svaret....

Inga kommentarer: