torsdag 12 mars 2009

Även matkriget har blossat upp

Recensioner om maten i Kinnarps Arena igår.

Anonym kommentator
"Lasagnen var som gröt som svällde i mun, hua.."

Kameraman 1
"Hur kan man misslyckas så kapitalt med en så enkel maträtt?"

Ljud-Johan
" Jag äter hellre en död skata än den här smaklösa sk***n!"

Nej nu hittar jag helt på!! Maten var fantastisk och borde utan tvekan tilldelas minst 2 stjärnor i guide michelin..... Men jag var tvungen att inleda lite hårt för efter fjolårets lilla fejd kom jag nu med fred i blicken. Det var ett stort misstag......

Jag hann knappt komma in i arenan innan jag fick en kniv i ryggen...... Laxpytts-incidenten (läs hungriga fotografer)från ifjol rörde fortfarande upp ont blod hos kökspersonalen!

Detta var ju ett slag som utspelade sig här på bloggen för ett knappt år sedan, men min reträtt då (läs mätta och belåtna) kom dom inte ihåg. Bara attacken.....

Jag fick ständigt höra kommentarer om laxpytten och utklippet satt fortfarande kvar på kylen :-)

Så efter att ha gråtit mig till sömns i natt, hoppas jag nu att den här dagen ska bjuda på lika förtjusande mat som vanligt (ej laxpytt... ;-)) och ett kramkalas med kökschefen. Ni ska veta att mot denna järn-lady är det inte lätt att vinna några slag.......

Fortsättning följer.......

Inga kommentarer: