tisdag 17 mars 2009

Nybliven miljonär??

Fantastiskt stort av Johan Andersson att stanna vid min mikrofon och tala så rakryggat direkt efter Timrås förlust igår! All heder till honom som gav ER det merväret! Där finns mycket för alla stackars fotbollsspelare att lära sig av!!!

  • Eilert Pilarm - det är med den gamla Eliviskopian i högtalarna HV71 firar alla segrar...... Konstigt men sant, och man undrar ju vem som tog med den skivan första gången.
  • Pelle Gustafsson en tjockis!! - Ja enligt honom själv vill säga. Skulle precis intervjua Tedenby i omklädningsrummet när #7 gick förbi med bara en handduk och fråga: "-Vill ni ha med en tjockis?" Jag kunde ju inte avslöja för Pelle att det hade vi redan, och det var ju sannerligen inte Tedenby av oss 2 jag tänkte på då.....
  • Miljonärs-Björn! Den gamle guldhjälten Bo Ahl´s grabb var tillsammans med Stefan Örnskogs dito dom 2 pojkspelare som åkte in med laget igår. Under värmningen kom Bosses grabb fram: "- Dig har jag sett på tv,(funderande tystnad från honom)......... är du miljonär....?"

Så klart skrek jag och gav honom en örfil.... Lika lite rätt som i det jag nyss skrev, hade han i sin tro att jag är rik. Men det var ju rätt underhållande måste jag säga.


Inga kommentarer: