torsdag 28 januari 2010

Davidsson - the real deal!

Ja regeringskansliet bjöd inte på något större motstånd igår. Tror segersiffrorna skrevs till 11-5 till slut.

Måste ju lägga till att vi i seriepremiären för några månader sedan slog just regeringskansliet trots att vi bara var 4 utespelare. Ja vi spelade alltså i BP hela matchen!!!! Då förstår ni att Bildt, Sahlin och CO inte höll speciell hög nivå.

En sak att ta med sig från matchen är dock detta. Om ni hör Anders Fredriksson kommentera en match på Canal+ i framtiden och han säger
- Det där läget hade till och med jag satt.

Då ljuger han!! Större målsumpare har jag aldrig skådat. Fredriksson visade ändå att trägen vinner, efter 48 missade lägen satte han en snygg backhand i nättaket.
---
KHL = Kaos Hockey League, kom ihåg det AIK......
---
Smart drag HV. Den första spelaren jag skulle vilja knyta till mitt lag om jag var sportchef är Davidsson. En grym spelare, en fantastisk lagkapten, en stor stjärna och en härlig personlighet.

Tror att Davidsson är en av dom största orsakerna till HV´s storhet på 2000-talet. han visar vägen, ställer krav och är alltid att lita på. Stämmer uppgifterna om 24 milj kr säger jag bara - Grattis!!
---
Härlig utveckling på streckstriden i elitserien, i alla fall när man kan följa den utan lagsympatier!
Modo - HV71 ser ni på canal+ sport 1
Målextra och därmed hela streckstriden i canal+ sport2

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är Davidsson bra - men inte lika bra som Ragnarsson.....

Anonym sa...

Ragnarsson, lägg av! Kanske Mårtensson men knappast gamle Ragge.