lördag 23 januari 2010

Foppa, Dagge och Mogren

21. FORSBERG, Peter - 24. SUNDSTRÖM, Niklas - 19. NÄSLUND, Markus

Så ser Modos 2:a kedja ut ikväll, om dom nu spelar så. Tidigare under säsongen har dom ju stått uppställda så i laguppställningen men ändå inte alltid spelat tillsammans.

Men härligt att han är tillbaka, och hoppas nu verkligen att han håller samma nivå som tidigare inhopp. Killen verkar ju inte påverkas av press, men samtidigt måste det ju vara lite jobbigt att sitta på läktaren och se sitt lag falla samman när han inte är med. Nog borde han känt pressen några gånger: Okej om inte jag kliver in och grejar det här så kommer det inte gå alls....

Kul att se vad han kan prestera i Scandinavium ikväll.
---
Har åkt längdskidor idag, blev 1 mil i härliga spår strax utanför Sthlm.
Är nu så där skön i kroppen som man bara blir av lite utomhusaktivitet. På plats var oxå Radiosportens Dagge Malmqvist som skulle ut i spåren.
Jag känner sköne Dagge sedan tiden på Radiosporten och måste väl säga att jag är rätt avundsjuk på att han om drygt 2 veckor sticker till OS i Kanada.

Han kommenterar längdskidåkningen tillsammans med Mogren, själv hade jag kunnat tänka mig att ta hand om hockeyturneringen....

Ja ska bli jäkligt kul att följa os-hockeyn ändå. Tyvärr har jag inte allt för höga förhoppningar på Sverige den här gången.

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt!!

Med Foppa på isen igen kanske vi kan nå slutspel. Kommer ju i alla fall klara oss från kvalserien.

//Wernblom