torsdag 11 mars 2010

Dålig planering

Jag och Foto-Jocke har fullt upp med redigering dom här dagarna. Allt material vi hämtade in under reportageresorna ska ju klippas i ordning oxå. 12 reportage tar ju sin tid kan man säga.

Så pass mycket tid att jag helt glömt bort att jag sänder Målextra idag.
Polare Hammer påminde mig under lunchen och jag svarade att Nej idag kör jag inte Målextra. Efter en titt i schemat var det bara att stressa hem och hämta kostymen.

Ja det fins ju tråkigare saker än att köra Målextra en kväll som denna. och en hel del frågor ska ju få sina svar.

- Ska Frölunda säkra slutspelsplatsen eller på allvar bli inblandade i striden kring strecket igen?

- Klarar Luleå av pressen nu när dom MÅSTE vinna?

- Modo, ska väl städa undan ett Skade/avstängingsdrabbat SSK rätt enkelt va?

- Och för Timrå gäller det att vinna mot ett starkt och hungrigt Djurgården. Klarar dom det med tanke på magsjuka och skador i laget?

Skulle jag välja ett program att kolla på ikväll, skulle det om jag inte jobbat vara Målextra. Ikväll ger vi er HELA streckdramatiken!

Inga kommentarer: