måndag 1 mars 2010

Med vit kavaj i Timrå

Ja då sitter jag här på härliga hotell Knaust igen. Strax går taxin till Eon och kvällens måstematch.

Läste ett bra citat från Aravirta nyss.
"- För oss i Modo återstår inga viktiga matcher - bara livsviktiga matcher!"
---
Mycket spännande kan ju hända innan sändningarna. Och nyss damp ett mejl från Petter Johansson in. Petter som valde att ta ett senare tåg.....

Tjaba Björn!

Skapligt jävla skakig resa...

Problem 1) Mitt nätverkskort i min laptop har helt gett upp så jag kommer inte in på internet. Lånar nu Jonas dator. Men det innebär att jag inte på något sätt når mina egna filer och kan inte skicka något till Dig för utskrift. Så det här kan bli fint...

Problem 2) Jag har glömt min kavaj. SKANDAL!! Jag går till HM o köper någon billig variant. Helst en vit.......

Inga kommentarer: