torsdag 17 april 2008

Davidsson - ett jävla svin

Tror aldrig jag hört någon säga ett ont ord om Johan Davidsson, så nu jävlar ska han få!!! Nej okej, jag är lika imponerad som alla andra! Efter matchen igår tog jag tag i #76 dirkt efter matchen för en intervju, något som gjorde att domare Andersson hann smita av isen. HV-kaptenen agerade som jag inte tror någon annan skulle gjort. Han stegade nämligen bort till domarrummet (som är åt helt fel håll) och skakade hand med Kuben! Dom flesta andra hade nog tänkt, äh det där kan jag göra på fredag! Men inte Davidsson inte...
  • TV4 förärade oss ett besök
    För första gången under finalserien hade äntligen 4:an-sporten fått tummen ur arslet och makat sig iväg till arenan. Men nu börjar det ju närma sig avgörandet, så då passar det visst.....
  • Restaurangen lovar burgare
    Mitt önskemål (i ett tidigare inlägg) om att få hamburgare som middag på Kinnarps arena, blev inte uppfyllt i onsdags. Förstår att det var lite kort om tid. Men jag fick iaf ett löfte om det blir burgare på menyn om vi kommer dit på söndag. Så final 7 eller inte, kanske knackar jag på vid 17-tiden.... bara så ni är beredda.
  • Bandysvängar i Jönköping
    I andra pausen skrinnade 2 killar i röda tröjor och guldhjälmar ut på isen i Jönköping. Det var Edsbyns 2 bandyhjältar Hasse Andersson och Mattias Hammarström som tog emot lite spridda applåder. Frågade efter om det var värt resan från hälsingeskogarna? Hasse svarade: " - Ja vi sitter ju bra iaf...."
  • Det rockar i Linköping
    Frågade Tomas J om vilken arena han tycker har bäst musik under uppvärmning och match. Svaret: " - Linköping, dom kör lite skön, ny musik. I många arenor är det annars gamla låtar som "klappa händerna" som fortfarande dominerar"

Så imorn ska jag inte bara njuta av spelet, utan även Lars Winnerbäck på uppvärmningen!

Inga kommentarer: