torsdag 3 april 2008

Nya skjortor

När jag nu kliver in i Kanal5´s sändningar, får jag tillåtelse att använda några andra typer av skjortor. I Canal+ använder vi bara vita eller ljusblåa skjortor, något som fått en kompis till mig att undra om jag bara har 2 skjortor - Han tyckte jag hade samma varje dag. Faktum är att vi så klart har ett antal skjortor i varje färg.

Varför är det då så? Jo, från kanalens håll vill man att vi alla ska se enhetliga och "premium" ut.

På Kanal5 tillåts det att vara lite mer färg och lite ungdomligare stuk, så ikväll slipper äntligen min kompis Billy se mig i samma skjorta.

Tyvärr Billy är den här oxå helvit, om än med lite ränder på.......

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ta på dig en Bajentröja, lovar att det blir succe....

Björn Oldeen sa...

Jag får testa det!! Vet inte hur glada stylisterna blir bara...... :-)

Anonym sa...

Det roliga var att typ alla på 5:an hade vita skjortor på sig, trots att ni fick välja själva... Men ni var så stiliga så;-)