onsdag 9 april 2008

Min pappa är starkare än din!

Läste just den här artikeln om AIK´s Dulee Johnson. Undrar ju verkligen vad det är för virke i fotbollsspelare när man läser citat som detta.
(Med reservation för sanningshalten, eftersom det står i en kvällstidning)

"– Min pappa är väldigt arg. Jag kommer från en bra familj. Han tycker att det har gått för långt. Han kommer snart hit för att prata med tidningarna och ta reda på varför jag behandlas så här."

Luktar min pappa är starkare än din -syndrom lång väg. Han måste ju förstå att bara för att man har en pappa ifrån en bra familj (dvs. rik familj) kan man inte styra över medierna. Sedan har jag full förtsåelse för att han känner sig uthängd. Vad som än har hänt brukar ju kvällspressen ha ett par varianter av "sanningen" innan den rätta orsaken dyker upp. Men kom igen nu Dulee, det här får du klara utan pappa.

Inga kommentarer: