söndag 1 februari 2009

Boston leder mest

Lite halvrasslig har jag laddat upp för Studio NHL-premiären ikväll, har tvättat, kollad Nadal - Federer och just nu Supersöndag.
Och ni skulle ha sett mig igår kväll, Boston - NYR på tv´n, Washington - Detroit på dator 1 och lite jobb samtidigt på dator 2..... och så sägs det att killar inte har simultanförmåga.

Kommer nog bli en riktigt kul sändning ikväll, jag hoppas ni kollar. Start 19.45 på Canal+ sport 1. Montreal - Boston är matchen
---
Boston har ju verkligen överraskat så här långt den här säsongen.
Och Bruins är oxå dom som leder mest i genomsnitt.

1. Boston leder i genomsnitt i 28.33 min av sina matcher
2. San José - leder 27,22 min/match
3. Washington - leder 25.35 min/match

Sämst av alla är Toronto som bara haft ledningen i genomsnitt 11.58 min/match

Det är jobbigt att jaga!!!!

Inga kommentarer: