tisdag 17 februari 2009

Inte så jäkla smart

Jaha då var man hemma igen. Blev lite klent med inlägg på slutet, men det berodde på att tattarhotellet inte hade något bra internet.
---
Hann med att träffa Oduya innan vi stack oxå, satan vad han hade läcker utsikt från sin kåk. Han bor ju på Jerseysidan men bodde med jordens häftigaste vy över New Yorks skyline! Man ser tom hans hus från Manhattanhållet.
---
Tror ni jag var smart nog att sova på flyget då...... nej just det!!!
---
Tror ni jag var smart nog att se till att mobilen som sedan skulle väcka mig här hemma hade tillräckligt med batteri då??...... nej just det!!!

Så nu vaknade jag 15.20 istället för 13 som jag tänkt! Kan bli en jobbig natt.......
---
Men först ska jag hinna gå på Melkers finkrog Le Rouge oxå. Undrar hur mycket jag får i mig, just nu är jag mest illamående....

Ja ja det där går kanske under i-landsproblem va??!!!

Skönt att vara hemma ändå!

Inga kommentarer: