fredag 6 februari 2009

Update - Äntligen

Nu är vi i Philly, så nu funkar nätet ok igen!!! Börjar från början igen...

En 23-timmarsdag var vad vi jobbade oss igenom tisdags. Rumscrum började i tullen (men bara för påskrift av papper för kamerautrustningen )

Sedan var det jag som fick problem då han var smart nog att ge mig väskan med lampor som handbagage….. Killarna i säkerhetskontrollen höll på ett bra tag innan jag fick komma förbi, och när vi sedan skulle in i gaten var det ytterligare en säkerhetsvakt som tyckte att mitt bagage behövde gås igenom.
---
Rumscrum har spelat collegehockey… iaf om man ska tro en amerikansk journalist som kom fram till honom i pressrummet och undrade om det inte var han som spelat för Maine? Ja musklerna har då försvunnit i så fall Rumscrum….
---
Grinigast var annars journalisten som efter matchen satt och skrev i pressrummet. Jag och Rumscrum satt och pratade lite tyst när han vände sig om och sa med grinig ton (på engelska)
- Kan ni prata någon annanstans? Tack…. (och tacket kom 0,067 sekunder efter frågan)
---
Undrar förresten vem som har det här båset?? Vafaan, eller jag menar Wfan…..

Bjurman var ju för övrigt visst det på plats. Han satt bara på ett annat ställe....

Inga kommentarer: