fredag 20 februari 2009

En skadad mans skadade verk

Hur känns det idag då, herr Ljudbord i OB-Bussen i Ängelholm.?
- Jo tack lite ångest från igår såklart.Tråkig avslutning på Hockeytorsdag och det berodde mycket på mig.

Borde inte ett Ljudbord som du klara av en enkel direktsändning från början till slut utan att fullständigt haverera?
- "Fullständigt haverera", nu tycker jag du är hård. Men visst är det trist att hela slutstudion riskerade att förvandlas till ett galleri av mimande hockeyexpertis.

Vad hände?
Vet ej , mer än att jag brakade ihop efter slutsignalen. Minns inget, svartsladd. Mina överavakare får återkomma med rapport. Jag skäms som sagt och kommer hålla mig inne i bussen hela dagen i dag.

Tills sist, vad önskar du dig mest av allt just nu?
Att jag kom iväg på den där långa fisketuren jag planerat med ett par Marshallförstärkare en tid nu. Läge för en paus helt klart. Jag och reglarna sticker så fort vi kan.

(Förklaring finns i inlägget nedanför.)

Inga kommentarer: