tisdag 3 februari 2009

Pa plats

Som ni forstar skriver jag pa ett internationellt tangentbord, darav avsaknaden av prickar....

Efter en ganska lang flygtur ar vi nu framme i NY. Det SAS-plan vi flog med var namligen inte alls sa valutrustat nar det galler underhallning som vi hoppats. Nu ar vi iaf incheckade pa ett snoigt Manhattan dar det otroligt nog verkar snoa fran alla hall samtidigt. Synd att man inte tog med tjocka vinterjackan......

Efter lite kak, meatloaf for mig och chicken wrap for Rumscrum, laddar vi nu upp infor Rangers - Trashers om nagra timmar. Ska bli hur stort som helst att narvara nar troja #9 hissas till taket i Garden, bara vi nu kommer in....... Men min NHL-kontakt Mark har lovat att vi ska ha en plats nagonstans i arenan. Kan bli spannande att se hur det gar.

Den norska piloten hade for ovrigt lite problem med tid och sprak. Pa svenska/norska sa han forst:
- Vi ar nu framme om gott 30 min

30 sek senare drog han det pa engelska och sa:
- We will arrive in about 45 min.......

?????????????????????????????????

Inga kommentarer: