måndag 6 april 2009

Lönen på en check

Jobbig helg för Rangers!
Först torsk 0-1 mot Boston och sedan går Florida och spöar Pittsburgh igår!

Nu är det bara tack vare fler vunna matcher som Rangers hankar sig kvar på slutspelsplats!
---
Jimmie Ölvestad besökte Studio NHL igår, och snacka om att jag blev överraskad när han och Arto berättade att i NHL får man en lönecheck! Alltså dom sätter inte in pengarna på ett konto, utan var 14:e dag får du en check att ta med hem!!

Skulle vara kul att se hur många nollor Ovechkin & Co får på sina checkar.

Jag skulle nog skita i brallan första gången jag tog med mig hela lönen (en NHL-lön!!) med mig på ett papper....
---
Ingen rast och ingen ro är det heller för DIF-spelarna som redan är igång med försäsongsträningen. 3 veckors vila blev det.

#19 har ännu inget nytt kontrakt men för att lugna Djurgårdsfansen kan jag säga att det inte är så långt borta nu.
---

Inga kommentarer: