onsdag 29 april 2009

Speedwaypremiärens pris kom idag

Det blev oväntat tight mellan Capitals och Rangers måste jag säga. 2-1 till Washington med knappa 5 min kvar kändes ändå logiskt med tanke på hur matchserien utvecklats.

Spännande att se om Varlamov kan hålla uppe sitt spel och om Ovechkin kan komma igång på riktigt!
---
Nattens stora överraskning var väl annars att Carolina lyckades slå ut New Jersey. Det trodde jag aldrig - men lite skönt är det att Devils inte längre är något alternativ för vår Stanley Cup-resa. Hade inte fått loss många intervjuer om Newarklaget tagit sig vidare.
---
Speedwaypremiären igår gick väl okej för att vara en premiär. Finns såklart en massa att slipa till - och det kommer.

Tyvärr kommer inte min friskhet tillbaks. Fullproppad med piller kändes det rätt ok igår kväll, men inte nu. Febern är nog lägre, men slipper jag svälja är ingen gladare än jag. Hade tänkt åka till Åre med mina Gävlepolare idag - ser verkligen inte lovande ut!
---
Apropå speedwaypremiären. Snacka om att Piraterna ser heta ut, Antonio Lindbäck är utan tvekan tillbaks på allvar och Lejonen kan minst sagt få stora problem om dom tänkt formera laget som igår.

Men men det är oxå bara en match körd!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kom jag in på fel blogg?????

Björn Oldeen sa...

lite speedway kan du väl tåla?