torsdag 16 april 2009

Nu är det igång

Dukade upp satsumas, cashwenötter och mineralvatten och slog mig ner på jobbet med rumscrum och Bowlingkungen. 01:00 i natt alltså och inte blev vi besvikna. Däremot överraskade att Rangers orkade kruta in 4:a puckar! Lunkan var fenomenal och stod emot Ovie´s 13 skott!!!

13 skott det sköt jag knappt på hela min korta karriär.
---
Och vilken assist av Bäckis till Kozlovs reduceringspuck. Där kan vi snacka macka!
Kan nog bli en rätt lång serie det här, när Rangers har Lunkan i mål och Caps sållet Theodore.

Rangers var väl nattens stora överraskning, kanske även Philly kan blanda sig i den utnämningen. Men då negativt.

Spännande att se hur Detroit står sig mot Columbus i natt, men tyvärr kan jag bara följa matchen via nätet - dagfe efter! Ska nämligen kasta mig i bilen nu för att styra dom ca 50 milen till fjällstugan i Slagavallen. För er som inte har någon aning om var det är så ligger det i Härjedalen.

Så det blir mer skidåkning än blogguppdatering nu över helgen!

Inga kommentarer: