måndag 27 april 2009

Mycket händelserik söndag

Gårdagen innehåll en hel del mer eller mindre komiska inslag.

- Niklas Holmgrens flyg från England blev försenat. Så Honken ramlade in på Canal+ för kommentering av sin fotbollsmatch ca 40 min sent! Peter henriksson fick agera räddande ängel och skötte kommenteringen från studion så länge.....

- När jag skulle byta om till kostym märkte jag till min stora förvåning att byxorna saknades!!!! Vad göra? Jo, fick leta bland några kvarlämnade kostymer och kunde tillslut hitta en kombination som passade. Dom tänkta byxorna hittade jag på garageuppfarten när jag kom hem....... tack för kemtvätt.

- Petter Rönnqvist hade en strålande och väldigt nyttig målvaktsskola i andra pausen. Helt ombytt var han - vilket var första gången sen han la skridskorna på hyllan. Det roliga var att när vi i löpet skulle ha en bild på Petter hade redaktör Byström tagit ut fel bild! Istället var det Ari Ahonens nuna som syntes i rutan!!!

- För övrigt hade flera personer hört av sig till Petter och ville ha en kopia på den lysande genomgången! Bra jobbat av samma redaktör Byström som övertalat Petter och lånat ett mål från Östermalms IP till studion.

Har lite härlig frossa idag, men det är väl bara att bita i det sura äpplet och förbereda morgondagens speedwaypremiär!

Inga kommentarer: