onsdag 22 april 2009

Smällare i Studio NHL

Jag och Rumscrum tog bilen ut till Arlanda i morse för att möta upp några av våra landslagsstjärnor. Blev mottagen av Christian Berglund med kommentaren: - Jaså ska du oxå med till Schweiz???

Jag, Christian och Rickard Wallin spelade nämligen tillsammans i McDonals-cup, året efter tv-pucken. Vi representerade lag Väst och spöade Sedinarna, Z och CO o lag Nord i finalen som sändes på tv3. Så mycket längre än så kom inte jag - men BÅG kanske borde kolla upp min profil... Tyvärr kommer han inte hitta så många mål!!

Andra rubriker.
- Mats Näslund hade varit i alperna och byggt på sig en rejäl goggels-bränna!

- Sean Avery passade inte riktigt in i Dallas omklädningsrum. Det fick jag ganska klart för mig efter snack med Loui och Joel.

- Flyttarbom i landslaget. Både Honken och Joel Lundqvist har stuckit iväg på VM och lämnat fruar och barn hemma att ta hand om flyttpackandet. Båda ska nämligen flytta precis och hade mage nog att lämna röran till sina bättre hälfter. Riktiga gentlemän det där ;-)

Annars fick vi med oss rätt bra intervjuer och en mini-bomb (vi kan kalla det smällare) som presenteras i Studio NHL på söndag!

Inga kommentarer: