tisdag 4 mars 2008

Kanske hade han på känn

Ja, Bäckis nekade oss en intervju, timmarna senare gick han ut och gjorde 1+3 när Washington krossade Boston med 10-2. Snacka om att lägga fokus på rätt saker.

Nu gick han upp som ledare i rookie-toppen oxå, 56 poäng är ett fler än Pat Kane, som dock har två matcher färre spelade.

Undrar förresten om han börjat tvätta själv än? Träffade honom i Washington i november och det lät det bland annat så här när vi snackade om hur det var att bo själv.

Jag: - Hur går det med tvättandet då?

Bäckis: - Jo det löser sig.

Jag: - Löser sig?????? Lämnar du in tvätten eller?

Bäckis: - Nej, nej jag har tvättmaskin............och jag tror....................jag ska börja använda den snart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Björn, när spikar ni torsdagens och lördagens matcher på C+ i elitserien? Efter kvällens matcher eller imorgon?

Skulle även behövas lite upplysning om när och var går kvartsfinalvalet till? Direkt efter lördagsomgången eller när?

Hagesobloggen sa...

Du skulle bett mig ta med bandspelare så hade du fått en Bäckisintervju. Men att snacka om Brynäs ville han inte då heller...